Труковий самокат з оригінальним зовнішнім виглядом, доступний як у темному, так і світлому кольорах. Модель підійде не лише початківцям, а й досвідченим райдерам. Проста конструкція самокату має на увазі під собою надійність, а якісні комплектуючі - зносостійкість та ефективність протягом багатьох сезонів.
Дека та кермо виконані з високоякісного алюмінію марки 6061. Даний сплав несе у своєму складі магній та кремній. Він досить легко вариться, а його характеристики міцності та гнучкості на високому рівні. Високоміцні зварні шви та посилені профілі роблять конструкцію готовою до великої кількості екстремальних навантажень. Варто зазначити, що дека має спеціальний виріз у нижній частині, що дозволило ще більше знизити вагу. На відміну від вищезгаданих запчастин, вилка виконана зі сталі. Хоча сталева вилка має зварні шви, але шток у неї дуже стійкий до різного виду навантажень.
Y-подібне кермо з підсилюючим пір'ям шириною 540 мм і висотою 580 мм, оснащене термопластичними (TPR) грипсами з корисною довжиною 140 мм. Грипси також мають спеціальний рельєф для опору зісковзування.
Рульова стійка до вилки фіксується за допомогою компресії IHC. IHC - це полегшена версія HIC, яка вбудована у вилку та заточена під стандартне кермо діаметром 31.8 мм. Даний тип компресії має попит у тих райдерів, яким потрібно вкрай легкий перед самокатом, а враховуючи, що стандартна версія цієї компресії вже заявлена як один з найлегших варіантів, не складно здогадатися про переваги IHC. Кермо з вилкою фіксується спеціальним чотириболтовим хомутом.
На самокат встановлені колеса на дисках спицевих діаметром 110 мм, з геліком жорсткістю 88А. Такий діаметр коліс – це стандарт, який підходить під будь-яку вилку, деку та гальмо, тому проблем із взаємозамінністю запчастин у самокату немає. Даний розмір - це золота середина для самокату, тому що за рахунок цього забезпечується маневреність, помірна швидкість, баланс прямої та гарна амортизація в силу великої кількості поліуретану. До речі про поліуретан, колеса з таким геліком чудово показують себе в парку, на дерев'яному та гумовому покритті.
Кожне колесо оснащене підшипниками класу точності ABEC 9, які завдяки високій прецизійній обробці майже не мають опору тертю, а отже, вібрації на високій швидкості практично відсутні. Гальмування здійснюється за рахунок заднього крила гальма.
Написати відгук